>> О КАТЕДРИ

Данас не располажемо поузданим подацима о почетку високошколске наставе астрономије у Србији XIX века. Интересовања за ову научну дисциплину је свакако било. О томе сведоче разни преводи или прераде астрономских текстова у листовима, часописима, календарима, или чак посебним књижицама и брошурама, још око средине претпрошлог века. Сетимо се да је у то време сав образовани свет Европе био под дубоким утиском проналаска Нептуна "врхом пера"...

>> Наставно особље

Bojan Arbutina Bojan Arbutina Dragana Ilić Dragana Ilić Bojan Novaković Bojan Novaković Dušan Onić Dušan Onić Dušan Marčeta Dušan Marčeta Viktor Radović Viktor Radović Dejan Urošević Dejan Urošević Vladimir Zeković Vladimir Zeković Vladimir Đošović Vladimir Đošović Anđelka Kovačević Anđelka Kovačević Olga Atanacković Olga Atanacković Stanislav Milošević Stanislav Milošević Dušan Vukadinović Dušan Vukadinović Aleksandra Ćiprijanović Aleksandra Ćiprijanović Горе, слева надесно: Драгана Илић, Александра Ћипријановић, Душан Вукадиновић, Станислав Милошевић, Анђелка Ковачевић, Oлга Атанацковић, Владимир Ђошовић, Владимир Зековић и Дејан Урошевић. Доле, слева надесно: Виктор Радовић, Душан Марчета, Душан Онић, Бојан Новаковић и Бојан Арбутина. Сликано приликом 170. седнице Катедре за астрономију, 13. септембра 2019.

>>  Serbian Astronomical Journal

Serbian Astronomical Journal је наставак часописа Bulletin Astronomique de Belgrade (1992–1998) који је настао спајањем часописа Bulletin de l'Observatoire Astronomique de Belgrade (1936–1991) и Publications of the Department of Astronomy (1969–1990). Под садашњим именом излази од 1998. године. Часопис заједнички издају Астрономска опсерваторија у Београду и Катедра за астрономију Математичког факултета Универзитета у Београду. Излази два пута годишње – у јуну и децембру.

Webmail

MASS

Erasmus+ мастер програм из aстрофизике

особа воли Катедру за астрономију!