Prvi tex dokument

Aleksandar Kartelj October 3, 2013

1 Uvod

Neki \underline{tekst}...

ćevapdžinica.

2 Matematičke formule

Ovo je formula u okviru teksta: e = mc^{2}, i ona se umeće između dva $ znaka.

2.1 Formule sa numeracijom

z_{0} = 1  (1)
z_{1} = 3  (2)
f(n, x) = \frac{1}{2} (\frac{\frac{3}{4}z_{n} − 2z_{n−1}^{2}}{sin(z_{n−2} + 2)})^{e^{x^{6}}}  (3)

3 Tabele i ostalo...

Ime Prezime Indeks
Vojkan Cvijović  278
Gala  Sole  345