Prvi latex dokument

Aleksandar Kartelj September 30, 2013

1 Uvod

\underline{Neki uvodni tekst} o nečemu. Druga recenica... Neki drugi tekst.

2 Matematičke formule

Ovo je stil za forumule koje su u okviru teksta a + b. A ovo su odvojene numerisane formule:

c_{n} = \frac{1}{2}(\frac{a_{n−1} + \frac{3}{4}b_{n−2}}{6} )  (1)