Stomatoloska ordinacija Stomatoloska ordinacija organizuje upravljanje administriranjem pacijenata koji obavljaju preglede i lecenje u ordinaciji. O svakom pacijentu vode se opsti podaci (ime, prezime, licni broj, datum rodenja, adresa stanovanja, telefon, e-mail adresa, licna anamneza), podaci o zubnom statusu (stanje svakog zuba, pri prvom pregledu se unosi u zdravu dentaciju), o izvrsenim pregledima i uslugama (vrsta, datum, lekar, tehnicar, cena, status placanja). Zubni status se moze menjati u zavisnosti od tekuceg statusa. Za jednog pacijenta je moguce odrzavati i veci broj statusa. Rapolozive usluge takode zavise od tekuceg statusa zuba. Pregledi se zakazuju pre datuma samog pregleda (licno, telefonom, e-mail-om, preko weba), a o zakazanoj poseti pacijent se moze podsetiti dan pre posete e-mailom ili telefonom. Ordinacija zeli da automatizuje i upravljanje sopstvenim poslovanjem (cenovnik usluga, evidencija materijala, potrebe materijala pri odredenoj usluzi, evidencija snabdevanja i snabdevaca, evidencija saradnika - tehnuicara i njihovog angazmana). Podsistemi 1. Rad sa pacijentima: Registrovanje pacijenta, zakazivanje pregleda, obavljanje pregleda, pruzanje usluga, evidentiranje radova, tarifiranje, naplata. 2. Poslovanje ordinacije: Materijali i oprema, nabavka i rashodovanje, izvestavanje, usluge, cenovnik, zaposleni i saradnici, statistike.