Карте

Дат је шпил од \(n\) карата. Свака карта има број и знак. Карта је јача од друге карте ако јој је број већи, а ако две карте имају једнак број, јача је карта која има већи знак. Бројеви поређани растуће су \(2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, J, Q, K, A\), док су знакови поређани растуће \(PIK, KARO, HERC, TREF\). Играч затим \(k\) пута извлачи одређени број узастопних карата из шпила и одређује најјачу карту. Карте након извлачења враћа у истом редоследу (шпил се не мења).

Опис улаза

Са стандардног улаза учитава се број \(n\) (\(1 \leq n \leq 100000\)), затим \(n\) карата у формату broj znak (свака у посебном реду). Након тога учитава се број извлачења \(k\) (\(1 \leq k \leq n\)), затим \(k\) парова бројева \((a, b)\) (\(0 \leq a \leq b \leq n - 1\)) (сваки у посебном реду) који представљају део шпила који играч извлачи.

Опис излаза

На стандардни излаз исписати најјачу карту у сваком извлачењу.

Пример

Улаз

8 Q PIK 7 KARO 6 HERC 7 TREF 2 PIK A TREF J PIK A HERC 3 1 4 3 7 0 2

Излаз

7 TREF A TREF Q PIK

Решење

#include <iostream>

using namespace std;

int main() {

   return 0;
}