1. Zadacima 2 i 3 sa proslog casa dodati dugmice kojima se animacija pokrece i zaustavlja. 2.1 2. zadatak sa proslog casa kome se animacija pokrece i zaustavlja i unosi r preko html elemenata 2.2 3. zadatak sa proslog casa kome se brojevi n i r definisu preko html elemenata. 3. Kreirati aproksimaciju povrsine kruga preko upisanog i opisanog mnogougla u krug. Koristiti komandu Polygon. Objasnjenje: 1. Prvo nacrtati krug sa centrom u (0,0) sa unapred zadatim r. (ili promenljivom pomocu klizaca) 2. Zatim smisliti pravilo koje opisuje tacke mnogougla koji je upisan u nacrtani krug. (koristiti komandu Sequence) 3. Kreirati Polygon na osnovu liste tacaka dobijene u (2). 4. Primetiti da se temena opisanog mnogogula nalaze u preseku tangenti u susednom temenima iz (2). 5. Smisliti pravilo za opis preseke tandenti koje je pogodno za upotrebu u komandi Sequence i na taj nacin kreirati listu tacaka (temena opisanog mnogougla). 6. Kreirati Polygon na osnovu liste tacaka dobijene u (5). 7. Broj temena mnogougla treba da bude u intervalu [3,100].